LAKO DO KOLA
Za klijenta Lako do kola osmislili smo i realizovali TV spot i radio džingl sa ciljem generisanja pažnje na besplatnu mobilnu aplikaciju za Android i IOS namenjenu oglašavanju i prodaji polovnih automobila.
Na početku 2019. godine UKT je preko Facebook strane Pink Ribbon Serbia objavio poziv za učešće na kreativnom konkursu za najbolji slogan i poster u okviru Projekta za unapređenje Nacionalnog programa za rano otkrivanje raka dojke koji su sproveli Japanska agencija za međunarodnu saradnju – JICA, Ministarstvo zdravlja republike Srbije i Institut „Dr Milan Jovanović Batut“. Od ukupno pristiglih 241 postera i 187 slogana međunarodni žiri sastavljen od predstavnika iz Japana i Srbije nagradio je ukupno 8 radova u dve starosne kategorije.
Agencija UKT je na Facebook strani predstavljala radove sa Konkursa i sadržajem objava nastojala da doprinese povećanju svesti o značaju prevencije.
U Galeriji Narodne banke Srbije organizovali smo ceremoniju povodom uručenja nagrada i izložbu radova pobednika Kreativnog konkursa i autora rešenja koja su ušla u uži izbor.
Rio Mare bira najbolju tunjevinu iz najčistijih, otvorenih mora za svoje proizvode, a za uređivanje Facebook strana za područje Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Slovenije izabrali su nas.
Prema reakcijama i komentarima na Facebook stranama Borotalco Srbija, Borotalco BiH i Borotalco Makedonija zaključak je jasan – Borotalco dezodoransi su mnogima najbolji i nezamenljivi, a naši postovi podstiču fanove na interakciju.
Pravi ljubitelji Oreo keksa prate Oreo društvene mreže. Za sadržaj koji vidite na Facebook stranama Oreo Serbia, Oreo Bosnia and Herzegovina i Oreo Slovenia zadužen je UKT.
Pomoću Tefal posuđa kuva se lakše i raznovrsnije. UKT priprema i servira na društvenoj mreži Facebook kreativni sadržaj o svim Tefal inovativnim proizvodima.
Vođenjem Facebook strane Rowenta Srbija, agencija UKT okuplja i širi zajednicu poklonika proizvoda za dom i ličnu negu nemačkog premijum brenda ROWENTA.