Unutar agencije, sa klijentom, u okviru klijenta, sa potrošačima, posetiocima, medijima, sa novim idejama, sa dobrim i lošim idejama, sa puno testiranja‚, sa malo ili nimalo tajni, poznavanjem jezika ili objašnjavanjem rukama, crtanjem sve jedno, samo da sagovornik shvati poruku.
Otvorenost
Otvoren sam prema sebi i prema ostalima, uzvratiće nam otvorenošću prema nama. Samo iskrenošću možemo dospeti do nečijeg srca. Komunikativan.
Radoholizam
Ostavljati, čekati da budeš pozvan da bi nešto rekao, nemotivisan, sastanak na koji kasniš ili jedva čekaš da prođe,vode ka prosečnosti.Rad donosi perfekciju.
Ambicija
Skromnost je u kući vrlina, u oglašavanju je potrebna ambicija. Ambicija je motor za sagorevanje i dostizanje i prevazilaženje ciljeva u svakoj fazi ovog posla. Od praznog papira do konačne realizacije.
Kuraž
Ili HRABROST. Praćenje istraživanja ili trendova, čekanje i kopiranje nečijih dostignuća je nekada bio model uspeha. Sa tim je gotovo: ili si prvi ili te nema.