Skip to content
Section 1
Section 2
Section 3
Section 4
Section 5
Section 6
Na putu do poverenja klijenata i uspešnih kampanja rukovodimo se načelom
UVEK KAKO TREBA i filozofijom… KORAK

KORAK

Kreativnost

unutar agencije, sa klijentom, u okviru klijenta, sa potrošačima, posetiocima, medijima, sa novim idejama, sa dobrim i lošim idejama, sa puno testiranja, sa malo ili nimalo tajni, poznavanjem jezika ili objašnjavanjem rukama, crtanjem svejedno, samo da sagovornik shvati poruku;

O tvorenost

otvoren sam prema sebi i prema ostalima, uzvratiće nam otvorenošću prema nama. Samo iskrenošću možemo dospeti do nečijeg srca; Komunikativan.

R ad

otaljavati, čekati da budeš prozvan da bi nešto rekao, nemotivisanost, sastanak na koji kasniš ili jedva čekaš da prođe, vode ka prosečnosti. Rad donosi perfekciju;

A mbicija

skromnost je u kući vrlina, u oglašavanju je potrebna ambicija. Ambicija je motor za sagorevanje i dostizanje i prevazilaženje ciljeva u svakoj fazi ovog posla. Od praznog papira do konačne realizacije;

K uraž

ili HRABROST

praćenje istraživanja ili trendova, čekanje i kopiranje nečijih dostignuća je nekada bio model uspeha. Sa tim je gotovo: Ili si prvi ili te nema.