Radovi O nama Kontakt
 
Huawei
Huawei, jedna od pet najznačajnijih kompanija za budućnost visokih tehnologija, opredelila se za saradnju sa UKT-om.
Oblast u kojoj smo sarađivali su korporativni odnosi sa javnostima - CORA PR, u Bosni i Hercegovini i Srbiji.
Tokom jednogodišnje saradnje, uspeli smo, da od nepoverenja prema nepoznatom imenu, bez budžeta za direktno oglašavanje i sa nefokusiranim usmerenjem u komunikaciji, ključnim javnostima predstavimo snagu kompanije, koja u poslednjoj dekadi raste prosečno 30 procenata godišnje.

Strategija komunikacije je bazirana na tri osnove: ozvaničenje i objavljivanje veza sa akademskom zajednicom, ključnim komunikacionim kompanijama u Srbiji i Bosni i Hercegovini i praćenje tehnoloških dostignuća Huawei-a kroz, pre svega, specijalizovane medije.

Tokom saradnje, ustanovljena je Novum nagrada za najboljeg studenta, kako za Srbiju tako i za Bosnu i Hercegovinu.
 
Teniski Savez Srbije
Saradnja UKT-a i TSS uspostavljena je 2006, uz ukupan budžet TSS od 250.000 eura godišnje i igračima rangiranim ispod 30-og mesta. U toku tri godine saradnje TSS je postao jedan od najcenjenijih sportskih saveza u Srbiji, i sa 4 igrača u prvih pet na ATP/WTA listama i godišnjim budžetom od preko 2 miliona eura.

Osnovni kanal komunikacije bio je PR sa ciljem da se ojačaju veze investitora i državnih institucija, kao i popularizacija tenisa na svakom nivou šire javnosti. UKT je sprovodio većinu PR aktivnosti. Komunikacija između UKT-a i TSS-a se odvijala na najvišem nivou, sa predsednikom TSS-a Slobodanom Živojinovićem i direktorom Dušanom Orlandićem.

Pored uobičajenih PR aktivnosti, kao što su poslovni turniri, aktivnosti vezane za kraj godine, Dejvis kup/Fedkup PR usluge, na sledećem slajdšou prikazan je deo pres klipinga sa izložbe “Umetnost i sport” održane 2009. godine u Francuskom kulturnom centru.

Danas je Srbija šampion Dejvis kupa.
Beohemija: Duel deterdžent
Cilj: Biti treći po udelu na tržištu deterdženata u razumnom roku

Zadatak: Sprovođenje inicijalnih analiza, određivanje tržišta, usmeravanje i pozicioniranje brand-a, koordinacija istraživanja, advertajzing planiranje, kreativni rezvoj, video produkcija i medijska optimizacija

Rezultat: Reklame koje su promenile sliku o načinu reklamiranja deterdženata.
Više od 20 akcija je sprovedeno da bi se konsolidovao željeni imidž brand-a, mahom putem ATL aktivnosti

Pred kraj 2008. godine, Duel je bio, ne treći,već prvi sa udelom od 47% na tržištu deterdženata. Ova kampanja je privukla pažnju gospodina Dasa Narajandasa, šefa katedre Harvardske poslovne škole, koji je studiu slučaja o njoj priključio nastavnom planu za 2010/2011. godinu.
 
Voda Iva
Cilj: Biti među prvih 8 brand-ova na trištu

Opis: Investitor se odlučio u ulaganje na prezasićenom, statičnom tržištu, uz nužno viskoke troškove advertajzinga i bez definisane palete proizvoda.

Zadatak: strategija brand-a, kreativni razvoj, IMC planiranje, video produkcija, BTL-POS- optimizacija, PR

S obzirom da je voda Iva bila pridošlica na tržištu mineralnih voda, bilo je neophodno povećanje svesti mlađe populacije, u skladu sa marketinškom strategijom.

UKT je organizovao i sproveo PR aktivnosti i ugostio mlade glumce popularne španske serije “Seranovi”.

Serija se i dalje emituje.

Rezultat: Iva je postala jedan od 5 vodećih brand-ova
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz patio je pod reputacijom izvanrednog vozila ali koje voze ljudi lošeg životnog stila, sumnjivih biografija i koji vape za pažnjom.

Upeli smo da 17 slikarskih platana evropskih impresionista dobijemo iz Narodnog muzeja i da ih izložimo. Svi ključni zadaci bitni klijentu bili su u potpunosti ispunjeni, a dogovor publike bio je nezapamćen. Po prvi put u Srbiji, publika je čekala u redu da bi prisustvovala kulturnom događaju.

Svi mediji bili su obavešteni o događaju, a Mercedes-Benz je prepoznat kao kompanija sa najvažnijim doprinosom kulturi u Srbiji.

Ovaj projekat je nagrađen zlatnom nagradom za najbolji PR projekat u Srbiji u 2005-oj.

Danas UKT i Mercedes-Benz sarađuju u oblasti kreativnog kopirajta i prilagođavanja dizajna za kompletnu gamu putničkih i komercijalnih vozila.

Beohemija: omekšivač Duel
 

Cilj: Biti među 4 prva omekšivača na tržištu

Zadatak: Steći prednost i povećati prodaju koristeći postojeću nadmoć deterdženta Duel, uz planiranje brand-a, advertajzing planiranje, kreativni razvoj, video produkciju, medijsku optimizaciju, ATL i POS

Rezultat: Omekšivač Duel postigao je udeo na tržištu od 22%, odnosno bio je na drugom mestu, nakon Lenora.

Američka ambasada: Njujork u Beogradu
 

Od devedesetih pa do 2010. Odnosi SAD-a i Srbije bili su prilično hladni. Na inicijativu Ambasade SAD-a u Beogradu, sproveli smo PR kampanju za izložbu "New York u Beogradu", čiji je cilj bio smanjenje tenzije i započinjanje novog odnosa dve zemlje.
Izložba je održana u galeriji Narodne banke Srbije, nakon čega su usledile prve posete visokih američkih zvaničnika Džoa Bajdena i Hilari Klinton.

Komunikacija između strane SAD-a i UKT-a odvijala se sa Dušanom Deljom iz Ambasade SAD-a u Beogradu i Virdžinije Šor iz Stejt dipartmenta, iz Vašingtona.

Danas su odnosi Srbije i SAD-a znatno poboljšani.
 

Beogradska filharmonija
Jedan od prvih i svakako najkreativnijih PR projekata ikada u Srbiji sproveo je Draško Tankosić, vlasnik i direktor UKT-a. Godine 2002, Beogradska filharmonija imala je loše instrumente, bila smeštena u staroj i trošnoj zgradi i skoro bez ikakvih sredstava.

Da bi se promenio stav prema Beogradskoj filharmoniji, posebno među državnim zvaničnicima, započeta je rekonstrukcija zgrade Filharmonije bez njihovog znanja.

Bili smo zaduženi za upravljanje PR-om, u korist Beogradske filharmonije.

Komunikacija se odvijala sa direktorom Filharmonije, gospodinom Ivanom Tasovcem.

Danas je Beogradska filharmonija zvanično jedan od 30 najboljih svetskih filharmonijskih orkestara, a gospodin Ivan Tasovac je i dalje direktor.
Pizza Hut
 

Kako bi promenili pogled na glavnu karakteristiku glavnog proizvoda - pizze, i učinili je prijemčivijom beogradskim potrošačima, UKT je predložio i sporoveo PR kampanju sa objavama u lajfstajl magazinima, vodičima i ženskim magazinima.

Danas je Thin & Crispy Pizza najprodavaniji proizvod u Pizza Hut restoranu.

Francuski kulturni centar: Dado Đurić - Svetlost Tame
 

“Sećam se kako smo malim gavranovima davali one krvavice, što su nam Amerikanci u svoje vreme, davali kao humanitarnu pomoć.
To je bilo toliko odvratno da se jede, da smo ih bacali gavranima, a oni su ih ždrali sa velikim apetitom. Otvorili bi onaj crveni kljun, a mi bismo im krvavicu ubacivali kašikom.
Rasli su nam naočigled.”
  DADO

Dela iz privatne kolekcije, predstavljena su prvi put Beogradu i Srbiji u periodu od 8. aprila do 17. maja 2009. godine.
Izložba je trajala duže od mesec dana i privukla je veliku pažnju, ne samo ljubitelja slikarstva, već i radoznale publike, koju uvek privlači Dadina ekscentričnost.

 

B2
 

B2 je zgrada na jednom od najlepših mesta u Beogradu - Terazijama. Investitor je najveća kompanija na polju energetike EFT.

Uloga UKT-a je bila izvođenju PR kampanje da bi se raširila svest o postojanju prve energetski efikasne zgrade u Beogradu, i naravno da bi se podstako zakup prostora po dobrim cenama.

Komunikacija između EFT-a i UKT-a odvijala se sa predsednikom kompanije gospodinom Vukom Hamovićem.

Sav prostor je zakupljen u roku od dva meseca.

Sledeći >>
 

UKT tržišne komunikacije Vase Pelagića 5, Beograd,  tel : +381 11 369 0003 mail: office@ukt.rs