Radovi O nama Kontakt
 
Storytelling: Stobi & X Factor
Preplitanjem X Factora i vinarije Stobi ukazali smo na mogućnost orjentacije prema novoj ciljnoj grupi, populaciji mlađoj od 35 godina. Reč je o kategoriji ogromnog potencijala, koja do sada nije bila tretirana kao primarna u oglašavanju „božanskog napitka“.

U saradnji sa rediteljkom Majom Mićević i voditeljkom Unom Senić, osmislili smo i emitovali šest „vinskih priča“ gde su učestvovali takmičari X factora sa Unom, dok je u jednoj učestvovao Kiki Lesandrić. Priče su same po sebi bile izuzetno atraktivne, pa smo na inovativan, nenametljiv i zabavan način, uspeli da privučemo pažnju ciljne populacije na Stobi brend.

Stobi night, organizovali smo kao poslednju žurku uoči spektakularnog superfinala X factora. Uz vrhunsko Stobi vino i uz odabranu zakusku, u fantastičnoj klupskoj atmosferi aperitiv bara „Jezero“ na Adi Ciganliji, odabrane zvanice uživale su u live – unplugged nastupima superfinalista X factora: Tamare Milanović, Daniela Kajmakoskog i Lukijana Ivanovića. Žurka „Stobi night” bila je kruna saradnje vinarije sa produkcijom X factora, a prema svim ocenama, saradnja je bila izuzetno uspešna za obe strane.
 
 
 
 

UKT tržišne komunikacije Vase Pelagića 5, Beograd tel : +381 11 369 0003, mail: office@ukt.rs