![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
STOBI Winary: Igra tečnosti / vina i svetla | |||||
Zamisao je da istaknemo plemenitost vina kao božanskog napitka, bez
nametanja posrednika - proizvođača, ambalaže, etiketa... Mi vidimo atmosferu koju stvara vino kao otvorenu, optimističnu i inspirativnu. Princip kojim se rukovodimo je da samo jednostavne stvari mogu težiti vrhunskom. Imali smo sreću da radimo za klijenta koji pravi divna vina i ima razumevanja za suštinu bez ograničenja. Nalili smo 297 čaša vinom. Žrtvovali smo metar po dubini da bi bili bliži gostu. Imali smo mlade i vredne ljude na štandu. Rezultat: Po površini, štand je bio srednje veličine, a delovao je kao ubedljivo najveći; Primećenost vinarije Stobi je bila ubedljivo najveća na Beowine-u; 3 od 4 devojke koje su prošle pored štanda su zastale da se same fotografišu, bez ikakvog poziva: više od 1600 fotografija napravljeno je ispred svetlucavog pauna |
||||||
![]() |
U najznačajnijem makedonskom biznis portalu e-magazin nastup
stobi-ja na Beowine-u ocenjen je kao jedinstven u istoriji
makedonske privrede. Jedinstven po tome što je kreativan, nesterotipan i ubedljiv. Tapšanje po ramenu klijenta bilo je neprestano. Klijent je tapšao nama... Uvek kako treba |
|||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
UKT tržišne komunikacije Vase Pelagića 5, Beograd tel : +381 11 369 0003, mail: office@ukt.rs |