![]() |
|||||
|
|||||
O nama | |||||
Kompanija
UKT tržišne komunikacije osnovana je 2003. godine u Beogradu. Tokom
poslednjih godina je okarakterisana kao „mali div“ od strane
klijenata i stručnjaka na polju tržišnih komunikacija. Osnovna delatnost UKT-a je planiranje brenda, osmišljavanje celokupnih promotivnih kampanja, grafički dizajn, video, internet i štampana produkcija i so-mo (social and mobile) komunikacija. I dalje posvećeni advertising planningu u oglašavanju. KOME, ŠTA i KAKO reći oduvek je bila i ostala suština posla kojim smo se bavili i bavimo. Tokom godina poslovanja dva uspeha čine prekretnicu i podstrek za dalji rad. To su zlatna nagrada za najbolju PR kampanju u Srbiji u 2005, sprovedenu za Mercedes-Benz a program Harvardske poslovne škole za 2010/2011. navodi aktivnosti UKT-a kao primer zadivljujućeg učinka u “brand and advertising planning”-u za Beohemijin brend Duel u uslovima visokokonkurentnog tržišta deterdženata, gde su Procter&Gamble i Henkel bili lideri. Gospodin Das Narayandas, starešina odseka za marketing na Harvardskoj poslovnoj školi, prepoznao je uspeh i značaj kampanje i izveo studiju slučaja koju je uvrstio u nastavni plan jedne od najboljih svetskih poslovnih škola. Nastup Stobi vinarije na beogradskom Vine fair-u ostao je naročito zapažen. "Prvi put da je neko iz Makedonije uradio nešto u predstavljanju naših proizvoda u inostranstvu van stereotipa, kreativno i upečatljivo" - E magazin Makedonija, mart 2014. UKT tržišne komunikaije imaju poslovne i vlasničke odnose sa agencijom Digital Oglašavanje Promocija u Bosni i Hercegovini. UKT je član: IAA serbian chapter, Grupe za kreativnu ekonomiju (GKE), pri Srpskoj privrednoj komori i EBRD konsultant. |
|||||
UKT tržišne komunikacije Vase Pelagića 5, Beograd, tel : +381 11 369 0003, mail: office@ukt.rs |