![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
UKT na sajmu | |||||
Od 1. marta 2015. godine Kompanija UKT tržišne komunikacije se nalazi na Beogradskom sajmu, u Hali 2. Smestili smo se u jedinom integrisanom prostoru sa izložbenim, na galeriji hale koji je nekada služio kao garderoba za manekenke. | ||||||
![]() |
||||||
![]() |
Čuvari prirode | |||||
Čuvari prirode mogu da se pohvale medom koji se prikuplja na odabranim lokacijama i ekološkim pristupmo nezi pčela. Med Čuvara prirode ne sadrži dodatake i mešavine i u skladu je sa Manifestom. | ||||||
![]() |
||||||
![]() |
Vozačeva jadikovka | |||||
Najznačajniji regionalni portal za marketing i oglašavanje "Media Marketing" je nakon knjižarskog izdanja zbirke kolumni "I ja sam bio" nastavio sa objavljivanjem tekstova Draška Tankosića. Esej "Vozačeva jadikovka" ja poslednji u nizu od četiri - "Traktat o 4P", "Bljesak u paradama" i "Šovinistička farsa" u kome se bavio društvenim i ekonomskim okruženjem kao uslovom za regularno poslovanje u oblasti tržišnih komunikacija. | ||||||
![]() |
||||||
![]() |
Mikrofin: Krediti za poljoprivredu | |||||
Jedan od najznačajnijih proizvoda mikrokreditnog društva Mikrofin je kredit za poljoprivrednike. Osmislili smo kampanju sa namerom da prikažemo Mikrofin u drugačijem svetlu - kao kompaniju koja pored atraktivne kreditne ponude zaista veruje u svoje klijente i njihove proizvode. | ||||||
![]() |
||||||
![]() |
Stvarno nije teško | |||||
Pesma i TV spot "Stvarno nije teško" urađeni su u okviru projekta DELTER koji finansira Evropska unija u okviru podrške BiH u ispunjavanju zahteva iz Ugovora o energetskoj zajednici, sa posebnim naglaskom na energetsku efikasnost i obnovljive izvore energije. | ||||||
![]() |
||||||
![]() |
„Tikveš“ - 130 godina vinske èarolije | |||||
U magičnom ambijentu banjalučkog “Kazamata”, najveća vinarija u
regionu, makedonski “Tikveš”, proslavila je 130 godina dugu
tradiciju. Brojne zvanice imale su priliku da nazdrave sa čelnicima
kompanije uz premium vina iz „Terroir“ linije Bela Voda i Barovo.
Zadatak UKT-a bio je organizacija, scenografija i medijska pokrivenost događaja. PR aktivnosti bile su usmerene ka boljem pozicioniranju „Tikveša“ na BiH tržištu i ka promociji vrhunskih vina koja, iako stižu iz velike vinarije, zadovoljavaju i najistančanije ukuse. Rezultat su brojne objave, live stream, eksluzivni intervju i izveštaji u svim relevantnim elektronskim i štampanim medijima. Događaj koji će se dugo pamtiti po sjajnoj atmosferi i zadovoljni klijenti. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
Izazov jedrenja | |||||
U saradnji sa partnerom PROmehedinti iz Rumunije pokrenuli smo
projekat afirmacije najlepšeg rečnog jedriličarskog polja na svetu
među slatkovodnim jedriličarima u Evropskoj uniji, od Novog Sada, do
Oršave.
Za realizaciju projekta, aplicirali smo za START – Danube Region
Project Fund, a dobijanje sredstava otvara mogućnost za realizaciju
projekta tokom 2015. godine. Liflet koji je pratio prezentaciju, takav je da od njega može da se napravi brodić. Papirni brodići nalepljeni su na veliki poster. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
Storytelling: Stobi & X Factor | |||||
Preplitanjem X Factora i vinarije Stobi ukazali smo na mogućnost
orjentacije prema novoj ciljnoj grupi, populaciji mlađoj od 35
godina. Reč je o kategoriji ogromnog potencijala, koja do sada nije
bila tretirana kao primarna u oglašavanju „božanskog napitka“. U saradnji sa rediteljkom Majom Mićević i voditeljkom Unom Senić, osmislili smo i emitovali šest „vinskih priča“ gde su uèestvovali takmičari X factora sa Unom, dok je u jednoj učestvovao Kiki Lesandrić. Priče su same po sebi bile izuzetno atraktivne, pa smo na inovativan, nenametljiv i zabavan način, uspeli da privučemo pažnju ciljne populacije na Stobi brend. Stobi night, organizovali smo kao poslednju žurku uoči spektakularnog superfinala X factora. Uz vrhunsko Stobi vino i uz odabranu zakusku, u fantastiènoj klupskoj atmosferi aperitiv bara „Jezero“ na Adi Ciganliji, odabrane zvanice uživale su u live – unplugged nastupima superfinalista X factora: Tamare Milanović, Daniela Kajmakoskog i Lukijana Ivanovića. Žurka „Stobi night” bila je kruna saradnje vinarije sa produkcijom X factora, a prema svim ocenama, saradnja je bila izuzetno uspešna za obe strane. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
Grames 2014: Tvornica cementa Kakanj | |||||
Tema ovogodišnjeg sajma Grames u Banja Luci, bila je monumentalnost
betonskih građevina. Nagnuta betonska konstrukcija koju smo
postavili na štand, izazvala je divljenje posmatrača i privukla
veliki broj posetilaca.
Osim idejnog rešenja i realizacije sajamskog štanda, klijent se ove godine odluèio i za online komunikaciju. Kreirali smo facebook stranicu i aplikacijom – nagradnom pitalicom „izbaci uljeza”, u rekordnom roku prikupili ogroman broj „lajkova”. Zahvaljujući interesantnim postovima i dvosmernoj komunikaciji, facebook stranica cementare Kakanj, za kratko vreme dobila je fantastičan odaziv. Već 11 godina kreiramo sajamski štand cementare Kakanj, tako da svaki put iznova iznedrimo sveže ideje po kojima je stand našeg klijenta uvek atraktivan i izuzetno zapažen. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
STOBI Winary: Igra teènosti / vina i svetla | |||||
Zamisao je da istaknemo plemenitost vina kao božanskog napitka, bez
nametanja posrednika - proizvođača, ambalaže, etiketa... Mi vidimo atmosferu koju stvara vino kao otvorenu, optimističnu i inspirativnu. Princip kojim se rukovodimo je da samo jednostavne stvari mogu težiti vrhunskom. Imali smo sreću da radimo za klijenta koji pravi divna vina i ima razumevanja za suštinu bez ograničenja. Nalili smo 297 čaša vinom. Žrtvovali smo metar po dubini da bi bili bliži gostu. Imali smo mlade i vredne ljude na štandu. Rezultat: Po površini, štand je bio srednje veličine, a delovao je kao ubedljivo najveći; Primećenost vinarije Stobi je bila ubedljivo najveća na Beowine-u; 3 od 4 devojke koje su prošle pored štanda su zastale da se same fotografišu, bez ikakvog poziva: više od 1600 fotografija napravljeno je ispred svetlucavog pauna U najznačajnijem makedonskom biznis portalu e-magazin nastup stobi-ja na Beowine-u ocenjen je kao jedinstven u istoriji makedonske privrede. Jedinstven po tome što je kreativan, nesterotipan i ubedljiv. Tapšanje po ramenu klijenta bilo je neprestano. Klijent je tapšao nama... Uvek kako treba |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
TABOO: UKT – “KORAK” filozofija | |||||
U magazinu Taboo (oktobar 2013) , objavljen je osnovni princip
poslovne filozofija UKT-a, povodom case study – Belgrade Beer Fest
2012/2013. Naš pokretač ka pravom pomaku je “KORAK”, jer jedino tako
mali koraci postaju koraci od sedam milja. Komunikativnost - unutar agencije, sa klijentom, u okviru klijenta, sa potrošačima, posetiocima, medijima, sa novim idejama, sa dobrim i lošim idejama, sa puno testiranja, sa malo ili nimalo tajni, poznavanjem jezika ili objašnjavanjem rukama, crtanjem svejedno, samo da sagovornik shvati poruku; Otvorenost - otvoren sam prema sebi i prema ostalima, uzvratiće nam otvorenošću prema nama. Samo iskrenošću možemo dospeti do nečijeg srca; Rad - otaljavati, čekati da budeš prozvan da bi nešto rekao, nemotivisanost, sastanak na koji kasniš ili jedva čekaš da prođe, vode ka prosečnosti. Rad donosi perfekciju; Ambicija - skromnost je u kući vrlina, u oglašavanju je potrebna ambicija. Ambicija je motor za sagorevanje i dostizanje i prevazilaženje ciljeva u svakoj fazi ovog posla. Od praznog papira do konačne realizacije; Kuraž (ili hrabrost) - praćenje istraživanja ili trendova, čekanje i kopiranje nečijih dostignuća je nekada bio model uspeha. Sa tim je gotovo: Ili si prvi ili te nema; KORAK® filozofiju je formulisao osnivač i direktor UKT-a, Draško Tankosić, još 2003. godine i ona nam pomaže da svaki prihvaćeni posao bude - Uvek Kako Treba. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
Belgrade Beer Fest 2013 | |||||
Beogradski festival piva je i ove godine poverio svoju komunikaciju
UKT-u. U skladu sa osnovnim motivom dolaska na beogradski festival
piva - zabavom, naglasili smo upravo taj element u televizijskom
spotu. Stroboskobi koji unose iščekivanje i huka veselih gledalaca,
uliva pravi doživljaj pozitivne atmosfere na ovom festivalu. Put kojim koraćamo, praveći od BBF-a istinski brend, pored komunikacione strategije na osnovu relevntnog istraživanja, vodi preko idejnih rešenja, medijske realizacije kampanje, kako u Srbiji, tako u Bosni i Crnoj Gori, voðenja PR-a i posebno organizacije, sprovoðenja i kontrole direktnih prenosa. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
Omni Structure | |||||
Rusko-srpska kompanija Omni Strukture, jedna od najuvaženijih na ruskom tržištu u osmišljavanju, projektovanju i realizaciji arhitektonskih i gradjevinskih projekata, poverila nam je izradu idejnih rešenja, dizajn i štampu svog kataloga. Njihovi klijenti - Mek Donalds, Ekspo Moskva, Fudbalski klub Zenit iz Sankt Peterburga, Aerodrom Šeremetjevo, Kalemegdanska Terasa i mnogi drugi, vrlo visoko su postavili lestvicu i obavezali nas da ove sjajne projekte predstavimo na najbolji mogući način. | ||||||
![]() |
||||||
![]() |
POP postaje DOP | |||||
Agencija POP je u restruktuiranju: pored standardnih agencijskih
delatnosti, u skladu sa zahtevima dinamičnog tržišta, pokrećemo
digital sektor. Digital postaje nova platforma za unapreðenje
dosadašnje saradnje sa starim klijentima, ali i ključni impuls za
pokretanje novih ideja i projekata tako potrebnih našem tržištu. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
HCG: Grames 2013 | |||||
Osnovna ideja promocije HCG Kakanj Cement i TBG BH na sajmu Grames
2013. u Banjaluci je stavljanje u fokus èinjenice da je HCG
odgovorna kompanija prema zaštiti okoline. Dokaz uspešnog delovanja
na ovom planu je i èinjenica da je HCG krajem 2010. godine dobila
certifikat “DOBRO” za najbolju društveno-odgovornu kompaniju u BiH.
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
Belgrade Beer Fest 2012 | |||||
Belgrade Beer Fest slavi svoj deseti rođendan. Ove godine traje 6 dana, a nastupaju najveći rock bendovi iz regiona. Gomila dobre zabave, raznovrsnog piva i odličnih rokenrol koncerata, čine ovaj festival najvećim festivalom piva u jugoistočnoj Evropi, a svake godine ga poseti preko pola miliona posetilaca. Belgrade Beer fest se etablirao kao jedan od najznačajnijih segmenata turistièke ponude Srbije i kao brend koji radi na promovisanju zemlje i jačanju njenog imidža. UKT je bio zadužen za strateško planiranje, PR i medijsku kampanju ovogodišnjeg Belgrade Beer Festa. |
||||||
![]() |
||||||
<< Prethodni | ||||||
UKT tržišne komunikacije Vase Pelagića 5, Beograd, tel : +381 11 369 0003 mail: office@ukt.rs |